Branding Design Groeischap

We mochten een branding design voor Groeischap te creëren. Bij Michèle kun je terecht voor een scala aan alternatieve zorgbehandelingen, waaronder Access Bars, regressietherapie, reïncarnatietherapie, en meer. Bekijk hieronder onze branding presentatie met uitgebreide uitleg en eerste voorstellen.

Logo ontwerp

Het logo en de huisstijl zijn geïnspireerd op de Hindoeïstische levenslijn, die verbonden is met diverse levensaspecten. Deze lijn symboliseert ook de paden van Access Bars. Alles is nauw met elkaar verweven en heeft betekenis. De letters binnen de huisstijl zijn met elkaar verbonden, en het beeldmerk weerspiegelt op abstracte wijze het leven, dat zowel verleden, heden als toekomst omvat. De cirkel staat voor heelheid, verlichting, zon & maan, wijsheid, tijd, eenheid en bescherming, en komt prominent terug in onze hele branding.

Kleuren

Ons kleurenpalet is fris en levendig. Rood symboliseert passie, verlangen, daadkracht, levensvreugde, veerkracht, energie, liefde en kracht. In combinatie met roze ontstaat er een zachte, vrouwelijke benadering, die harmonie, spirituele liefde, emotionele genezing, verzoening, kalmering, zorgzaamheid en onvoorwaardelijkheid uitstraalt.

Producten

  • Branding design, inclusief logo en huisstijl
  • Visitekaartjes
  • Briefpapier
  • Een dynamische website
  • Aantrekkelijke social media templates

Helaas heeft Michèle de keuze gemaakt om (tijdelijk)te stoppen met Groeischap. Daarom is de website niet meer te zien.

Wil je graag meer informatie of wil je direct aan de slag met een nieuwe huisstijl?

Neem dan nu contact met ons op!

© Copyright - Bizz Kit
×

Hey hallo,

wat leuk dat je op onze website kijkt. Heb jij een vraag of opmerking? Laat het ons dan weten ;)

× contact