Ik mocht de branding voor Groeischap ontwerpen. Bij Michèle kun je terecht voor een access bars behandeling, regressie- en reïncarnatietherapie, een zielenreis etc. Het logo en de huisstijl verwijzen naar de levenslijn, uit het hindoeïsme, die samenhangt met de verschillende levens. Daarnaast verwijst de lijn ook naar de banen van access bars. Alles is met elkaar verbonden en houdt verband met elkaar. Zo zijn de letters in de huisstijl met elkaar verbonden, maar ook het beeldmerk is een abstracte weergave van het leven van een mens dat verbonden is met zowel je verleden, heden en toekomst. De cirkel staat symbool voor het geheel, verlichting, zon & maan, wijsheid, tijd, eenheid en bescherming. Deze lijn komt in de hele huisstijl terug.

De kleuren zijn fris en vrolijk. Rood staat voor passie, verlangen, daadkracht, levenslust, veerkracht, energie, liefde en kracht. In combinatie met roze onstaat er een zekere zachtheid en vrouwelijkheid die staat voor de zachte manier van benaderen. Roze staat voor harmonie, spirituele liefde, emotionele genezing, verzoening, kalmering, zorgzaamheid en onvoorwaardelijkheid.

Ik mocht voor Groeischap het volgende ontwerpen:

  • Logo en huisstijl
  • Visitekaartje
  • Briefpapier
  • Website
  • Social media templates

Ben jij benieuwd naar Michèle en haar behandelingen? Neem dan eens een kijkje op haar website.