Marketing tip 1: verjaardagskaart

Verjaardagskaarten in jouw huisstijl? Jazeker, want hoe leuk is het wanneer jouw klanten (groot of klein) met hun verjaardag een kaartje in de bus krijgen. En dat is natuurlijk ook een mooie marketing actie, want zo breng jij jezelf ook weer even onder de aandacht.

Want zo werkt het. Iedereen is druk bezig met zijn eigen zaakjes. En dan schieten er altijd zoveel dingen tussendoor. Laat dit dan de uitgelezen manier zijn om jezelf toch weer even onder de aandacht te brengen zonder te “agressief” te werk te gaan.

En wie houdt er nou niet van post op z’n verjaardag? Nou ik in elk geval wel!

Zorg wel dat jouw logo/huisstijl duidelijk terug te zien is in de kaart en verwijs ze misschien zelfs door naar jouw website met een leuke actie. Zo kun je bijvoorbeeld een kortingscode op de verjaardagskaart zetten waarmee ze een cadeautje krijgen bij een bestelling of geef je klant een korting. Vergeet niet om dan wel voorwaarden op te stellen zodat de actie niet uit de hand loopt.

Ben jij benieuwd naar een aantal voorbeelden of wil jij zo’n kaartje laten ontwerpen? Kijk dan eens hier of vraag hier een offerte aan.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *